close
تبلیغات در اینترنت
پایان نامه بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی ه
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • مهندسی کامپیوتر و IT
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • پایان نامه فناوری اطلاعات IT
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • مقالات ترجمه شده کامپیوتر و IT
  • مهندسی عمران
  • پاورپوینت مهندسی عمران
  • جزوات مهندسی عمران
  • پایان نامه مهندسی عمران
  • رشته مدیریت (تمامی گرایش ها)
  • مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
  • پایان نامه رشته مدیریت
  • پاورپوینت رشته مدیریت
  • رشته حقوق (تمامی گرایش ها)
  • پایان نامه رشته حقوق
  • جزوات رشته حقوق
  • کار تحقیقی رشته حقوق
  • پژوهش های قانون اساسی
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • اقتصاد
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • گرافیک
  • هنر
  • بیمه
  • صنایع دستی
  • پاورپوینت - پایان نامه و مقاله پزشکی
  • بهداشت عمومی
  • روان پزشکی
  • پزشکی
  • ژنتیک
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • کامپیوتر و IT
    برق
    عمران
    مکانیک
    عمومی
    پزشکی
  • پایان نامه بررسی چالشهای امنیتی در محاسبات ابری و راهکارهای کاهش آن
  • پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد
  • پایان نامه بررسی تغییرات رابط کاربری بر نحوه تعامل کاربر با شبکه های اجتماعی
  • پایان نامه الگوریتم طبقه بندی k نزدیک ترین همسایه فازی داده برای محرمانگی در محاسبات ابری
  • دانلود فایل ورد پایان نامه (Word) بررسی شبکه های کامپیوتری سخت افزار و نرم افزار شبکه
  • دانلود پایان نامه ارائه یک سیستم تشخیص ورود به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فراابتکاری
  • دانلود فایل ورد پایان نامه Word نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیلات موجک چندگانه
  • پایان نامه استفاده از شبکه های نرم افزار محور(SDN) مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی (CN)
  • دانلود فایل ورد پایان نامه Word امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران
  • دانلود پایان نامه ارشد : نسل آینده ی سیستم های کامپیوتری: اینترنت اشیاء (IOT)
  • پایان نامه بررسی ساختار شبکه های ATM
  • پایان نامه استفاده از شبکه عصبی مصنوعی مبتنی برالگوریتم رزونانس تطبیقی دربازشناسی چهره
  • رفع ماتی از تصاویر چهره به منظور استفاده در یک سیستم بازشناسی چهره
  • ارائه مدلی برای حل مسائل ارضاء محدودیت با استفاده از سیستمهای چند عامله
  • اندازه گیری بلوغ حاکمیت معماری سرویس گرایی سازمان با استفاده از چارچوب COBIT
  • در صورتی که مقاله یا پایان نامه و جزوه مورد نظر خود را در اینجا پیدا نکردید، ناقص و یا حذف شده باشد به سایت ام پی فایل مراجعه کنید

    www.mpfile.ir (اینجا کلیک کنید)

    یا به شماره 09395794439 پیامک بزنید


    نوع فایل: word (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات : 163 صفحه

    چکيده
    هدف از اين تحقيق بررسی تحليلی تأثير ادراک مصرف کننده از مسئوليت اجتماعی بر جذابيت مراکز خريد و ارزيابی های خريد می باشد.روش تحقيق بر اساس هدف ،کاربردی و بر اساس گردآوری    داده ها توصيفی- پيمايشی می باشد که به توصيف نظرات مصرف کنندگان مرکز خريد هايپراستار در خصوص مؤلفه و شاخص ها در پرسشنامه می پردازد.برای انتخاب گروه نمونه از روش نمونه گيری تصادفی ساده استفاده شد که به بررسی ۳۸۴ پرسشنامه توزيع شده پرداخته شد.ابزار  اندازه گيری در اين تحقيق پرسشنامه است که شامل مؤلفه های جذابيت مرکز خريد(متغير وابسته )، فعاليت های محلی مسئوليت اجتماعی مرکز خريد ،فعاليت های مسئوليت اجتماعی مرکز خريد و فعاليت های اجرايی مسئوليت اجتماعی مرکز خريد (متغير های وابسته )و عملکرد متصور از مسئوليت اجتماعی و کيفيت متصور از خريد(متغير های ميانجی)می باشد. مولفه ها و شاخص ها بر اساس طيف ۵ درجه ای ليکرت تهيه شده است. اعتبار مولفه ها و شاخص ها از طريق روش اعتبار محتوايی و پايايی، با استفاده  از روش آلفای کرونباخ محاسبه شده است. مقدار آلفا برای تمام سازه ها دارای مقداری بالاتر از ۷/۰ است که نشان دهنده اعتبار پرسشنامه و برداشت فکری مناسب و يکسان پاسخگويان از محتوای متغير های مربوط به هر سازه است. نتايج نشان داد که مقدار آلفا برای هر سازه با حذف برخی متغير های آنها بهبود قابل ملاحظه ای را نشان نمی دهد. ليکن تمام نشانگر های انتخابی برای اندازه گيری سازه های مورد مطالعه از پايايی لازم برخور دار هستند. و اعتبار ابزار را می توان قابل قبول دانست. در تجزيه و تحليل پرسشنامه از مباحث استنباطي و توصيفي آماري استفاده شده است. در سطح استنباطي نيز مدل معادلات ساختاری شامل تحليل عاملی تائيدی و تحليل مسير استفاده شد. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزيه و تحليل داده ها بسته نرم افزاری SPSS نسخه ۱۸ و بسته نرم افزاری LISREL نسخه ۸٫۵۴ تحت ويندوز می باشند.نتايج تحقيق حاکی از وجود رابطه معنی داری ميان جذابيت مراکز خريد و ادراک مصرف کننده از مسئوليت اجتماعی مراکز خريد در سطح معنی داری ۵% می باشد.
    کلیدواژه : ادراک – مصرف کننده – ارزیابی
    فهرست مطالب
    فصل يک:    2
    کليات تحقيق    2
    ۱-۱ مقدمه    3
    ۲-۱ بيان مسأله    4
    ۱-۳ تاريخچه و سابقه موضوع    5
    ۱-۴ اهميت و ضرورت موضوع تحقيق    5
    ۱-۵ اهداف تحقيق    6
    ۱-۶چارچوب نظری تحقيق    7
    ۱-۷مدل تحليلی تحقيق    8
    ۱-۸فرضيه های تحقيق    8
    ۱-۹روش تحقيق    9
    ۱-۱۰قلمرو تحقيق    9
    ۱-۱۱جامعه آماری    9
    ۱-۱۲نمونه آماری و روش نمونه گيری:    9
    ۱-۱۳ابزار اندازه گيری و شاخص های سنجش تحقيق:    9
    ۱-۱۴ روش تجزيه و تحليل داده:    10
    ۱-۱۵محدوديت های تحقيق    10
    ۱-۱۶مفاهيم عملياتی و کليدی تحقيق    10
    فصل دوم :    12
    ادبيات نظری  و پيشينه تحقيق    12
    بخش اول :    13
    مسئوليت اجتماعی    13
    ۲-۱مقدمه:    14
    ۲-۲ مسئوليت اجتماعی شرکت :    14
    ۲-۳ ابعاد و مؤلفه های تشکيل دهنده مسئوليت اجتماعی:    16
    ۲-۴ ابعاد مسئوليت اجتماعی شرکت ها و جايگاه مسئوليت اجتماعی :    16
    ۲-۵  سير تکامل تدريجی مسئوليت اجتماعی    17
    ۲-۵-۱ مسئوليت اجتماعی چگونه رشد و تغيير کرد؟    17
    ۲-۵-۲ از نوع دوستی تا نوع دوستی استراتژيک    18
    ۲-۵-۳ از سرمايه گذاری به سرمايه گذاری موقعيت اجتماعی    18
    ۲-۵-۴ از کارآفرينی تا کارآفرينی اجتماعی    18
    ۲-۵-۵ از مسئوليت اجتماعی شرکت تا سودآوری    18
    ۲-۶ ابعاد سه گانه مسئوليت اجتماعی در سطح کلان :    18
    ۷-۲ سطوح مسئوليت اجتماعی :    19
    ۲-۸ اهميت مسئوليت اجتماعی سازمان ها    19
    ۲-۹ ديدگاه های نظری پيرامون مسئوليت اجتماعی:    21
    ۲-۹-۱ ديدگاه های موافقان و مخالفان    22
    ۲-۹-۲ ديدگاه به حداكثر رساندن سود خالص    23
    ۲-۹-۳ديدگاه به حداكثر رساندن سود معين    23
    ۲-۹-۴ ديدگاه آگاهي اجتماعي و الگوي ذينفعي    24
    ۲-۹-۵ ديدگاه خدمات اجتماعي    24
    ۲-۹-۶  ديدگاه ستی    24
    ۲-۹-۷نظريات فريدمن    28
    ۲-۹-۸ نظريات پيتردراکر    29
    ۲-۱۰ مدل های مسئوليت اجتماعی    30
    ۲-۱۰-۱ مدل مسئوليت اجتماعی ديويس    30
    ۲-۱۰-۲ مدل مسئوليت اجتماعی کارول    31
    ۲-۱۰-۳ مدل مسئوليت اجتماعی والاس    32
    ۲-۱۱ مسئوليت اجتماعی، پيش فرض پاسخ گويی اجتماعی    32
    ۲-۱۲مسئوليت اجتماعی ذينفعان    33
    ۲-۱۳ پيوستار مسئوليت اجتماعی    33
    ۲-۱۴ اصول دهگانه مسئوليت اجتماعی:    34
    ۲-۱۵ ايجاد ارزش از طريق مسئوليت اجتماعی    34
    ۲-۱۶ رهيافت های مسئوليت اجتماعی    35
    ۲-۱۷ استراتژی های مسئوليت اجتماعی    36
    ۲-۱۸ سرمايه اجتماعی    39
    ۲-۱۹ابعاد و مؤلفه هاي تشكيل دهنده سرمايه اجتماعي    40
    ۲-۲۰ مسئوليت اجتماعي و سرمايه اجتماعي    40
    ۲-۲۱مسئوليت اجتماعی شرکت به عنوان مزيت رقابتی    42
    ۲-۲۲ مزايای مسئوليت اجتماعی در تجارت    44
    ۲-۲۳ مسئوليت اجتماعی و حمايت از حقوق مصرف کننده :    45
    ۲-۲۴ تأثير برنامه های مسئوليت اجتماعی شرکت بر خرده فروش و مشتری    47
    ۲-۲۴-۱ ارتباط بين مسئوليت اجتماعی و تصوير فروشگاه نزد خرده فروش    47
    ۲-۲۴-۲ تصوير فروشگاه نزد خرده فروش ،رضايت و وفاداری مشتری    48
    ۲-۲۵ اثر مسئوليت اجتماعی در کسب و کار    48
    ۲-۲۶ دلايل روی آوردن شرکت ها به مسئوليت اجتماعی    50
    ۲-۲۷ تأثير مسئوليت اجتماعی در بازاريابی و رفتار خريد مصرف کننده    51
    ۲-۲۸مدل تحقيق    53
    بخش دوم:    54
    ۲-۲۹ مراکز خريد و فروشگاه های زنجيره ای    55
    ۲-۲۹-۱ تاريخچه ايجاد مراکز خريد و فروشگاه های زنجيره ای:    55
    ۲-۲۹-۲  انواع فروشگاه ها :    56
    ۳۰-۲اصول مکان يابی مراکز خريد و فروشگا ه ها:    57
    ۳۱-۲مصرف کنندگان و عوامل موثر بر جذابيت مراکز خريد    59
    بخش سوم :    60
    هايپراستار    60
    ۲-۳۱ مرکز خريد هايپر استار    61
    ۲-۳۲مسئوليت اجتماعی مراکز خريد و فروشگاه های زنجيره ای:    63
    بخش چهارم :    66
    پيشينه داخلی و خارجی    66
    فصل سوم:    70
    روش شناسی تحقيق    70
    ۳-۱ مقدمه    71
    ۳-۲ روش تحقيق    71
    ۳-۲-۱  نوع تحقيق بر اساس هدف    71
    ۳-۳ قلمرو مکانی تحقيق (جامعه آماری)    72
    ۳-۴قلمرو زمانی    72
    ۳-۵ جامعه آماری، حجم و روش نمونه گيری    72
    ۳-۵-۱ جامعه آماری    72
    ۳-۵-۲ حجم نمونه    72
    ۳-۵-۳روش نمونه گيری    72
    ۳-۶ روش های گردآوری اطلاعات    72
    ۳-۷ مقياس اندازه گيری پژوهش    73
    ۳-۸ طيف های اندازه گيری پژوهش:    73
    ۳-۹ روايی يا اعتبار پژوهش :    73
    ۳-۱۰ پايايی تحقيق:    73
    ۳-۱۱ داده ها و متغير های تحقيق    75
    ۳-۱۲روش تجزيه و تحليل داده ها    75
    ۳-۱۲-۱ آمار توصيفی    75
    ۳-۱۲-۲ آمار استنباطی    75
    ۳-۱۲-۲-۱ معادلات ساختاری (SEM)    76
    ۳-۱۴ اصطلاحات مدل يابي معادلات خطي    77
    ۳-۱۵س ارزيابي تناسب يا برازش    78
    فصل چهارم:    80
    تجزيه و تحليل داده ها و يافته های پژوهش    80
    ۱-۴ مقدمه    81
    ۲-۴بخش اول : آمار توصيفي    81
    ۴-۲-۱ ويژگي هاي جمعيت شناختي پاسخگويان    82
    ۱-۱-۲-۴متغير سن:    82
    ۴-۲-۱-۲ متغير سطح تحصيلات:    83
    ۳-۱-۲-۴ متغير جنس:    84
    ۴-۱-۲-۴متغير وضعيت تأهل:    84
    ۵-۱-۲-۴ متغير درآمد:    84
    ۶-۱-۲-۴ متغير وضعيت اشتغال پاسخگويان:    85
    ۷-۱-۲-۴ بررسی وضعيت نرمال بودن تک متغيره :    86
    ۳-۴تحليل عاملی اکتشافی به روش تحليل مولفه های اصلی    86
    ۴-۴اعتبار سنجی مدل تحقيق با مدل معادلات ساختاری    90
    ۴-۴-۱مدل اندازه گيری يا تحليل عاملی تائيدی (CFA)    91
    ۴-۴-۲مدل ساختاری(مدل تحليل مسير)    101
    ۴-۴-۳برازش مدل ساختاری(مدل تحليل مسير)    107
    فصل پنجم :    110
    نتيجه گيری و پيشنهادات    110
    ۵-۱مقدمه    111
    ۵-۲نتايج حاصل از فرضيه ها يا سوالات تحقيق    111
    ۵-۳نتايج حاصل از مطالعه ساير يافته های تحقيق    114
    ۵-۴ نتايج يا نتيجه گيری کلی    115
    ۵-۵ محدوديت های تحقيق:    116
    ۵-۶  پيشنهاد به محققان برای تحقيقات آينده    116
    منابع و مأخذ    144
    پیوستها و ضمائم    118
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    فهرست جداول
    جدول۲-۱ نقش حکومت در جامعه    22
    جدول۲-۲ رويکرد های مسئوليت اجتماعی    27
    جدول ۲-۳ تمايز مسئوليت اجتماعی و پاسخ گويی اجتماعی (همان منبع،۱۲(    32
    جدول ۲-۵ سرمایه اجتماعی درون گروهی و بین گروهی (فلورا،۶۴،۱۹۹۹)    40
    جدول ۲-۶: ماتريس سرمايه اجتماعي    41
    جدول۲-۶محاسبه اعتبار پرسشنامه توسط آلفای کرونباخ    74
    جدول۴- ۱درصدفراواني متغيرسن……………………………………………………………۱۰۶
    جدول۴-۲ درصدفراواني متغيرتحصيلات    83
    جدول۴-۳درصدفراواني متغير درآمد    84
    جدول۴-۴ درصدفراواني متغيروضعيت اشتغال    85
    جدول ۴-۵ آزمون های بررسی نرمال بودن توزيع متغير های تحقيق با تست کوران    86
    جدول ۴-۶ مقادير KMO و تست کفايت حجم نمونه EFA    87
    جدول۴-۷عوامل استخراج شده همراه با مقدار ويژه، درصد واريانس و درصد واريانس تجمعي آنها    87
    جدول۴- ۸ : عامل ها و متغير های مربوط به متغير های آشکار به همراه بار عاملی    88
    جدول ۴-۹  تفاوت مقادير کای اسکوير در تعيين اثر بخشی اصلاح مدل اوليه اندازه گيری    93
    جدول ۴-۱۰  نتايج مدل اندازه گيری  متغير های تحقيق    97
    جدول۴-۱۱شاخص های برازندگی مدل اندازه گيری متغير های مدل    99
    جدول ۴-۱۲بررسی مقادير ميانگين واريانس استخراج شده    100
    جدول ۴-۱۳ بررسی پايايی مقياس های مورد استفاده با استفاده از پايايی ترکيبی    101
    جدول۴- ۱۴تفاوت مقادير کای اسکوير در تخمين اثر بخشی اصلاح مدل ساختاری تحقيق    102
    جدول۴-۱۵ضرايب مسير اثرات کل سازه ها و معنی داری پارامتر های برآورد شده    107
    جدول ۴-۱۶  شاخص برازندگی مدل ساختاری    107
     
     
     
     
     
     
    فهرست نمودارها
    نمودار۲-۱مدل مسئوليت اجتماعی راهبردی    43
    نمودار ۲-۲ ارتباط بين مسئوليت اجتماعی و عملکرد کسب و کار    50
    نمودار۴- ۱درصدفراواني متغير سن    82
    نمودار۴-۲درصدفراواني متغيرتحصيلات    83
    نمودار۴-۳ درصدفراواني متغير درآمد    85
    نمودار۴-۴درصدفراواني متغير وضعيت اشتغال    85
    نمودار ۴-۵ اسکری پلات مربوط به عامل های استخراج شده متغير های مدل    88
    نمودار ۴-۶ نمودار تحليل قدرت مدل اندازه گيری تحليل عاملی تائيدی    100
    نمودار ۴-۷ تعيين ضريب مدل باتوجه به حجم نمونه مورد مطالعه برای پارامتر های مدل نهايی(ساختاری)    109
    نمودار ۴-۸ تعيين ضريب رشد قدرت مدل ساختاری مبنی بر سطح معنی داری پارامتر های مدل    109
     
     
     
     
     
     
     

    قيمت فايل ورد پروژه : 10000تومان

     دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود پایان نامه به شما نشان داده می شود

    پشتیبانی سایت :        09010633413

     

    فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

    در صورتی که مقاله یا پایان نامه و جزوه مورد نظر خود را در اینجا پیدا نکردید، ناقص و  یا حذف شده باشد به سایت ام پی فایل مراجعه کنید

    www.mpfile.ir (اینجا کلیک کنید)

    یا به شماره 09395794439 پیامک بزنید

    درباره : پایان نامه و مقاله علوم انسانی , پایان نامه رشته مدیریت ,
    برچسب ها : پایان نامه بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید , بررسی تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید , تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید , پایان نامه مدیریت , دانلود پایان نامه رایگان , پایان نامه رایگان مدیریت , پایان نامه ,
    بازدید : 30 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی
    مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • بررسی خشونت علیه زنان درحقوق کیفری ایران با رویکردی به اسنادمنطقه ای و بین المللی حقوق بشری (جمعه 29 تیر 1397)
  • پایان نامه مسئوليت پرسنل نیروهای مسلح در خصوص تیراندازی درحین انجام وظیفه یا به سبب انجام وظیفه (جمعه 29 تیر 1397)
  • عملکرد ژنراتورهای (DFIG) و (PMSG) در سیستم توربین بادی با در نظر گرفتن (MPPT) (جمعه 29 تیر 1397)
  • تعقیب حداکثر توان (mppt) در توربین بادی pmsg (جمعه 29 تیر 1397)
  • ترجمه مقاله تشخیص وسایل نقلیه مخرب به وسیله ی نظارت بر شبکه های Ad-hoc (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت ساختمان پیش ساخته دو طبقه L.S.F در 31 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی روند رسیدگی به جرایم در تعزیرات حکومتی (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی رسیدگی به دادخواست خلع ید و تخلیه با تکیه بر رویه قضایی (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی حق حضانت فرزند در قانون مدنی و قانون حمایت خانواده (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی حق تمتع و اسقاط تمتع در قانون مدنی (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی حال شدن دیون در حقوق ایران (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی جرم ارتشا در فقه و حقوق (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت ترنسپوزون ها (عناصر متحرک) (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت معرفی تکنیک نوردرن بلات(northern blot) (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت سوخت های زیستی(biofuel) (شنبه 23 تیر 1397)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3858
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2920
  • بازدید امروز : 4,477
  • باردید دیروز : 3,890
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 26,511
  • بازدید ماه : 78,750
  • بازدید سال : 122,889
  • بازدید کلی : 5,694,412
  • کدهای اختصاصی