close
تبلیغات در اینترنت
پایان نامه بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • مهندسی کامپیوتر و IT
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • پایان نامه فناوری اطلاعات IT
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • مقالات ترجمه شده کامپیوتر و IT
  • مهندسی عمران
  • پاورپوینت مهندسی عمران
  • جزوات مهندسی عمران
  • پایان نامه مهندسی عمران
  • رشته مدیریت (تمامی گرایش ها)
  • مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
  • پایان نامه رشته مدیریت
  • پاورپوینت رشته مدیریت
  • رشته حقوق (تمامی گرایش ها)
  • پایان نامه رشته حقوق
  • جزوات رشته حقوق
  • کار تحقیقی رشته حقوق
  • پژوهش های قانون اساسی
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • اقتصاد
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • گرافیک
  • هنر
  • بیمه
  • صنایع دستی
  • پاورپوینت - پایان نامه و مقاله پزشکی
  • بهداشت عمومی
  • روان پزشکی
  • پزشکی
  • ژنتیک
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • کامپیوتر و IT
    برق
    عمران
    مکانیک
    عمومی
    پزشکی
  • پایان نامه بررسی چالشهای امنیتی در محاسبات ابری و راهکارهای کاهش آن
  • پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد
  • پایان نامه بررسی تغییرات رابط کاربری بر نحوه تعامل کاربر با شبکه های اجتماعی
  • پایان نامه الگوریتم طبقه بندی k نزدیک ترین همسایه فازی داده برای محرمانگی در محاسبات ابری
  • دانلود فایل ورد پایان نامه (Word) بررسی شبکه های کامپیوتری سخت افزار و نرم افزار شبکه
  • دانلود پایان نامه ارائه یک سیستم تشخیص ورود به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فراابتکاری
  • دانلود فایل ورد پایان نامه Word نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیلات موجک چندگانه
  • پایان نامه استفاده از شبکه های نرم افزار محور(SDN) مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی (CN)
  • دانلود فایل ورد پایان نامه Word امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران
  • دانلود پایان نامه ارشد : نسل آینده ی سیستم های کامپیوتری: اینترنت اشیاء (IOT)
  • پایان نامه بررسی ساختار شبکه های ATM
  • پایان نامه استفاده از شبکه عصبی مصنوعی مبتنی برالگوریتم رزونانس تطبیقی دربازشناسی چهره
  • رفع ماتی از تصاویر چهره به منظور استفاده در یک سیستم بازشناسی چهره
  • ارائه مدلی برای حل مسائل ارضاء محدودیت با استفاده از سیستمهای چند عامله
  • اندازه گیری بلوغ حاکمیت معماری سرویس گرایی سازمان با استفاده از چارچوب COBIT
  • در صورتی که مقاله یا پایان نامه و جزوه مورد نظر خود را در اینجا پیدا نکردید، ناقص و یا حذف شده باشد به سایت ام پی فایل مراجعه کنید

    www.mpfile.ir (اینجا کلیک کنید)

    یا به شماره 09395794439 پیامک بزنید


    نوع فایل: word (قابل ویرایش)
    تعداد صفحات : 191 صفحه

    چکیده
    صنعت غذا را می توان به جرات کلیدی ترین صنایع هر کشوری دانست . این صنعت با برطرف نمودن نیاز های اولیه خانواده ها نقش کلیدی را در اقتصاد بر عهده داشته و جزء سیستم های استراتژیک در کشور ها شناخته می شود . با توجه به اهمیت این صنعت در کشورمان و همچنین عطف به ظرفیت های موجود در آن ، امروزه شاهد افزایش ظرفیت های تولیدی در این بخش از صنعت در کشورمان می باشیم . این مساله به خودی خود منجر به افزایش سطح رقابت گشته و سازمان ها را به سمت استفاده از ظرفیت های علمی و عملی بازاریابی سوق داده است . از طرف دیگر جذب و نگاه داری مشتریان باعث شده است که در حال حاضر سازمان ها بودجه های سنگینی را در زمینه فعالیت های ترویجی خویش هزینه نمایند که اثر بخشی بهینه آن از دغدغه های مدیران است. بدین منظور شناسایی رفتار مصرف کننده به منظور بهبود فرایند ها از اولویت های عملکردی می باشد. یکی از مهمترین شاخصه های رفتار مصرف کننده الگوی درگیری مصرف کننده در فرایند خرید و تبعات آن به روی تصمیم گیری و رفتار پس از خرید وی می باشد . با توجه به اهمیت این موضوع بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند در دستور کار این تحقیق قرار گرفت .بدین منظور مدل درگیری با متغیر های ، علاقه ، لذت ، ابعاد نشانه ای ، احتمال ریسک و اهمیت ریسک در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفت .
    در راستای جمع آوری اطلاعات در این تحقیق از از منابع کتابخانه‌اي و پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماري اين تحقيق را مصرف کنندگان محصولات ماکارونی و پاستا تشكيل مي دهند كه از طریق نمونه گيري تصادفي از آنها نمونه گيري شده ؛ حجم نمونه تحقيق نيز برابر ۳۸۴ نفر مي باشد.پژوهش حاضر بر اساس نوع هدف تحقیق، کاربردی بوده و از نظر نحوه گردآوری داده ها ، توصیفی – پیمایشی می باشد. در این تحقیق ، جهت بررسی فرضیه تحقیق که عبارت است از" بين ميزان درگيري مشتري و وفاداري به برند در محصولات ماكاروني و پاستا رابطه معني داري وجود دارد" پرسشنامه ای متشکل از ۲۵ سئوال بر مبنای طیف ۵ گزینه ای لیکرت تدوین گردید و پس از آزمون روایی و پایایی آن، بین ۴۰۰ نفر از مصرف کنندگان بالقوه محصولات ماکارونی و پاستا در سطح شهر تهران که به صورت تصادفی انتخاب شده بودند توزیع گردید و با توجه به ماهیت حضوری توزیع پرسشنامه ۳۸۴ پرسشنامه بازگشت داده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه، روشهایی چون آزمون آلفای کرونباخ، آزمون کلموگروف – اسمیرنوف و آزمون نسبت و آزمون همبستگی و همچنین آزمون رتبه بندی فریدمن مورد استفاده قرار گرفت .
     در جهت رد و یا تایید فرضیات تحقیق اطلاعات بدست آمده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و فرضیات تحقیق مورد تایید قرار گرفتند . بر اساس نتایج به دست آمده بین عناصر علاقه ، لذت ، ابعاد نشانه ای و اهمیت ریسک رابطه مستقیم و معنی داری با وفاداری به برند وجود دارد . در مورد متغیر احتمال ریسک نیز رابطه ای با وفاداری به اثبات رسیده است اما این رابطه از نوع معکوس و معنی دار می باشد .
    واژگان کلیدی : بازاریابی، درگیری ، وفاداری ، برند ،

     

    فهرست مطالب                                                                                                                   
    فصل اول: کلیات
    ۱-۱- مقدمه    1
    ۲-۱- بیان مسأله     2
    ۳-۱- اهداف تحقیق     3
    ۴-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق     3
    ۵-۱- مدل نظری تحقیق     4
    ۶-۱- فرضیه تحقیق     6
    ۷-۱- متغیرهای تحقیق     6
    ۸-۱- واژگان تخصصی تحقیق     6
    ۹-۱- روش شناسی تحقیق      8
    ۱-۹-۱  روش تحقیق      8
    ۲-۹-۱  جامعه آماری      8
    ۳-۹-۱  روش نمونه گیری      8
    ۱۰-۱- روش گردآوری اطلاعات     8
    ۱۱-۱- روش تجزیه و تحلیل داده ها     8
    ۱۲-۱- قلمرو تحقیق     9
    ۱۲-۱- قلمرو  موضوعی     9
    ۱۲-۱- قلمرو مکانی     9
    ۱۲-۱- قلمرو زمانی      9
    ۱۳-۱- محدودیت های تحقیق     9

    فصل دوم: پیشینه و مبانی نظری تحقیق
    ۱-۲- مبانی نظری
    ۱-۱-۲- مقدمه      10
    ۲-۱-۲-تعاریف بازاریابی    11
    ۳-۱-۲-  تعریف مصرف کننده      11
     4-1-2 رفتار مصرف کننده     12
    ۱-۴-۱-۲ فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده     13
    ۵-۱-۲- تاثیر درگیری در فرایند خرید      19
    ۶-۱-۲- رضایت مصرف کننده بعد از خرید      21
    ۷-۱-۲- مفهوم رضایت مشتری      21
    ۱-۷-۱-۲-تاثیرات رضایت مشتری بر وفاداری      23
    ۲-۷-۱-۲- سنجش رضایت مشتری      23
    ۳-۷-۱-۲  مدل های اندازه گیری رضایت مشتری      24
    ۱-۳-۷-۱-۲  مدل کانو     24
    ۲-۳-۷-۱-۲ مدل اسکمپر     27
    ۸-۱-۲  درگیری      28
    ۱-۸-۱-۲  اهمیت بررسی درگیری      28
    ۲-۸-۱-۲- ماهیت درگیری      29
       3-8-1-2 مفهوم درگیری     29
    ۴-۸-۱-۲ سیر تحول دیدگاه ها در مورد درگیری      31
    ۵-۸-۱-۲  تعاریف ارایه شده در مورد درگیری      31
    ۶-۸-۱-۲ عوامل اثرگذار بر روی درگیری      32
    ۱-۶-۸-۱-۲  تاثیر قیمت بر روی درگیری      32
    ۲-۶-۸-۱-۲  تاثیر طول چرخه خرید بر روی درگیری      32
    ۳-۶-۸-۱-۲ تاثیر شباهت انتخاب های مصرف کننده بر روی درگیری      33
    ۴-۶-۸-۱-۲ تاثیر ریسک ادراک شده بر روی درگیری      33
    ۵-۶-۸-۱-۲ تاثیر ارتباط محصول با فرد بر روی درگیری      33
    ۷-۸-۱-۲ اندازه گیری میزان درگیری      34
        
    ۸-۸-۱-۲  مدلهای ارایه شده در حیطه کالاهای کم درگیر و پر درگیر     35
    ۱-۸-۸-۱-۲  نظریه سلسله مراتب تاثیرات     36
    ۲-۸-۸-۱-۲  تئوری یادگیری فعال     36  
    ۳-۸-۸-۱-۲  تئوری یادگیری انفعالی     37
    ۴-۸-۸-۱-۲  یادگیری کم درگیر      38
    ۹-۸-۱-۲  تاثیر درگیری در تبلیغات      39
    ۱۰-۸-۱-۲  انواع درگیری      40
    ۱-۱۰-۸-۱-۲  درگیری طبقه محصولی      40
    ۲-۱۰-۸-۱-۲-درگیری مداوم      41
    ۳-۱۰-۸-۱-درگیری موقعیتی      41
    ۴-۱۰-۸-۱-۲  درگیری خرید      41
    ۵-۱۰-۸-۱-۲ درگیری واکنشی     42
    ۱۱-۸-۱-۲  مدلهای ارایه شده در زمینه درگیری      42
    ۱-۱۱-۸-۱-۲  مدل لورنت و کپفرر     42
    ۲-۱۱-۸-۱-۲ مدل سلسی و اولسون      47
    ۹-۱-۲ برند    48
    ۱-۹-۱-۲  جایگاه یابی برند      49
    ۲-۹-۱-۲  اعتبار برند     49
    ۱۰-۱-۲ وفاداری     50
    ۱-۱۰-۱-۲ وفاداری مشتری     50
    ۱-۱-۱۰-۱-۲ وفاداری به عنوان یک نگرش ابتدایی     50
    ۲-۱-۱۰-۱-۲ وفاداری به عنوان رفتار نمایان شده       51
    ۳-۱-۱۰-۱-۲  وفاداری به عنوان خریدی که تحت تاثیر نگرش افراد قرار گرفته و تعدیل شده       51
    ۲-۱۰-۱-۲ روند ایجاد وفاداری در مشتریان       52
    ۳-۱۰-۱-۲  اهمیت بررسی وفاداری به برند      53
     4-10-1-2 مفهوم وفاداری به برند      54
     5-10-1-2  مدل های وفاداری به برند     56  
    ۱-۵-۱۰-۱-۲ مدل وفاداری داتا     56
    ۲-۵-۱۰-۱-۲  مدل بنت و راندل تیل      56
    ۳-۵-۱۰-۱-۲ مدل دیک و باسو      56
    ۶-۱۰-۱-۲  رابطه وفاداری مشتریان و سودآوری سازمان      59
    ۷-۱۰-۱-۲ استفاده از وفاداری برای تقسیم بندی بازار مصرف کنندگان     60
    ۱-۷-۱۰-۱-۲ –هرم وفاداری به برند     60
    ۱۱-۱-۲ طبقه بندی رفتار مصرف کننده از لحاظ میزان درگیری      62
    ۱-۱۱-۱-۲  رفتار خرید پیچیده    63
    ۲-۱۱-۱-۲ رفتار مبتنی بر تنوع جویی      63
    ۳-۱۱-۱-۲ رفتار مبتنی بر کاهش نا همسانی      63
    ۴-۱۱-۱-۲ رفتار مبتنی بر عادت    63
    ۱۲-۱-۲ طبقه بندی رابطه بین وفاداری و درگیری مصرف کننده      64
    ۱-۱۲-۱-۲ وفاداران پیچیده     64
    ۲-۱۲-۱-۲ وفاداران ناهمسانی     64
    ۳-۱۲-۱-۲ وفاداران عادتی    65
    ۴-۱۲-۱-۲ تنوع جویان      65
         
    ۱۳-۱-۲ انواع وفاداری بر اساس تکرار خرید و نگرش     66
    ۱-۱۳-۱-۲ حالت وفاداری     66
    ۲-۱۳-۱-۲ حالت وفاداری جعلی     66
    ۳-۱۳-۱-۲ حالت وفاداری پنهان     67
    ۴-۱۳-۱-۲ حالت بی وفایی     67
    ۲-۲- پیشینه تحقیق     68
    ۱-۲-۲- تاریخچه صنعت ماکارونی در جهان     68
      2-2-2- تاریخچه صنعت ماکارونی در ایران     69
    ۳-۲-۲ تحقیقات پیرامون موضوع پایان نامه      73
    ۱-۳-۲-۲ مطالعات داخلی     73
    ۲-۳-۲-۲ مطالعات خارجی     76
    فصل سوم : روش تحقیق
    ۱-۳- مقدمه     81
    ۲-۳- منابع جمع آوری اطلاعات     81
    ۱-۲-۳ منابع اولیه     81
    ۲-۲-۳  منابع ثانویه     81
    ۳-۳- روش پژوهش     82
    ۴-۳- جامعه آماری پژوهش     82
    ۵-۳-روش نمونه گیری     82
    ۶-۳- ابزار جمع آوری داده ها     83
    ۷-۳- اعتبار یا روایی     85
    ۸-۳-  قابلیت اعتماد یا پایایی پرسشنامه     85
    ۹-۳- روش تجزیه و تحلیل داده ها     86
    ۱۰-۳- مقیاس مورد استفاده     88
    ۱۱-۳- روش شناسی تحقیق     88
    ۱-۱۱-۳- نوع روش تحقیق     88
    ۲-۱۱-۳- روش گردآوری اطلاعات و داده ها      89
    ۱۲-۳- متغیرهای تحقیق     89
    ۱۳-۳- قلمرو تحقیق     89
    فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
    ۱-۴- مقدمه     90
    ۲-۴- روش تجزیه و تحلیل داده ها      90
    ۳-۴  آمار توصیفی     90
    ۱-۳-۴ جنسیت      90
    ۲-۳-۴ وضعیت تاهل      91
    ۳-۳-۴ سطح تحصیلات      92
    ۴-۳-۴ سن      93
    ۵-۳-۴ برند مورد استفاده      94
    ۴-۴ آمار استنباطی     95
    ۱-۴-۴ مراحل عمومی آزمون فرض آماری     95
    ۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی کولموگروف اسمیرنوف      96
    ۱-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر های درگیری مشتری      97
    ۱-۱-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر علاقه به محصول      97
    ۲-۱-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر لذت از خرید     97
    ۳-۱-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر ابعاد نشانه ای       98
    ۴-۱-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر احتمال ریسک       99
    ۵-۱-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر اهمیت ریسک       100
    ۲-۲-۴-۴ متغیر های وفاداری به برند     102
    ۱-۲-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر منابع شناختی       102
    ۲-۲-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر جایگزینی       103
    ۳-۲-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر تعهد به برند        104
    ۴-۲-۲-۴-۴ آزمون نرمالیتی متغیر وابستگی       105
    ۳-۴-۴ آزمون سئوالات تحقیق     105
    ۱-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیرهای درگیری مشتری       106
    ۱-۱-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر علاقه به محصول       106
    ۲-۱-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر احساس لذت از خرید       107
    ۳-۱-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر ابعاد نشانه ای        108
    ۴-۱-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر احتمال ریسک       108
    ۵-۱-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر اهمیت ریسک        110
    ۲-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر های وفاداری به برند       111
    ۱-۲-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر منابع شناختی     111
    ۲-۲-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر جایگزینی      112
    ۳-۲-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر تعهد به برند     113
    ۴-۲-۳-۴-۴ آزمون نسبت متغیر وابستگی     114
    ۴-۴-۴ بررسی فرضیات تحقیق با استفاده از آزمون همبستگی       115
    ۱-۴-۴-۴ بررسی فرضیه اول تحقیق      115
    ۲-۴-۴-۴ بررسی فرضیه دوم تحقیق      118
    ۳-۴-۴-۴ بررسی فرضیه سوم تحقیق      121
    ۴-۴-۴-۴ بررسی فرضیه چهارم تحقیق      124
    ۵-۴-۴-۴ بررسی فرضیه پنجم تحقیق      127
    ۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر      130
    ۱-۵-۴-۴ رتبه بندی عناصر درگیری مشتری     130
    ۱-۱-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر میزان علاقه به محصول     131
    ۲-۱-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر احساس لذت از خرید     132
    ۳-۱-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر ابعاد نشانه ای     132
    ۴-۱-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر احتمال ریسک     133
    ۵-۱-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر اهمیت ریسک     133
    ۲-۵-۴-۴ رتبه بندی عناصر وفاداری به برند       134
    ۱-۲-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر منابع شناختی     135
    ۲-۲-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر جایگزینی     135
    ۳-۲-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر تهعد به برند      136
    ۴-۲-۵-۴-۴ رتبه بندی شاخص های متغیر وابستگی      136
    فصل پنجم: نتایج تحقیق و پیشنهادات
    ۱-۵ مقدمه       138
    ۲-۵ مدل نظری     139
    ۳-۵ فرضیه های تحقیق        140
    ۴-۵ فرایند تحقیق     140
    ۵-۵ بررسی نتایج آزمون فرضیه     141
    ۱-۵-۵ بررسی رابطه بین متغیر علاقه و وفاداری به برند      141
    ۲-۵-۵ بررسی رابطه بین متغیر لذت و وفاداری به برند      142
    ۳-۵-۵ بررسی رابطه بین متغیر ابعاد نشانه ای و وفاداری به برند      142
    ۴-۵-۵ بررسی رابطه بین متغیر احتمال ریسک و وفاداری به برند      143
    ۵-۵-۵ بررسی رابطه بین متغیر اهمیت ریسک  و وفاداری به برند      143
    ۶-۵ نتیجه گیری حاصل از رتبه بندی متغیرهای مورد بررسی در تاثیر بر روی وفاداری     144
    ۷-۵ پیشنهادات تحقیق      145
    ۱-۷-۵  بخش اول : پیشنهاداتی با استناد بر نتایج حاصله از تحقیق        145
    ۱-۱-۷-۵  پیشنهاداتی در مورد رابطه متغیر علاقه با وفاداری به برند    146
    ۲-۱-۷-۵  پیشنهاداتی در مورد رابطه متغیر لذت با وفاداری به برند    146
    ۳-۱-۷-۵  پیشنهاداتی در مورد رابطه متغیر ابعاد نشانه ای با وفاداری به برند    147
    ۴-۱-۷-۵  پیشنهاداتی در مورد رابطه متغیر احتمال ریسک با وفاداری به برند    147
    ۵-۱-۷-۵  پیشنهاداتی در مورد رابطه متغیر اهمیت ریسک با وفاداری به برند    147
    ۶-۱-۷-۵  پیشنهاداتی با توجه به جمع بندی های صورت پذیرفته    148
    ۲-۷-۵ بخش دوم : پیشنهاداتی در مورد تحقیقات آتی     148
     

    قيمت فايل ورد پروژه : 10000 تومان

     دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود پایان نامه به شما نشان داده می شود

    پشتیبانی سایت :        09010633413

     

    فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

    در صورتی که مقاله یا پایان نامه و جزوه مورد نظر خود را در اینجا پیدا نکردید، ناقص و  یا حذف شده باشد به سایت ام پی فایل مراجعه کنید

    www.mpfile.ir (اینجا کلیک کنید)

    یا به شماره 09395794439 پیامک بزنید

    درباره : پایان نامه و مقاله علوم انسانی , پایان نامه رشته مدیریت ,
    برچسب ها : پایان نامه بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند , دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند , دانلود رایگان پایان نامه بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند , بررسی رابطه بین درگیری و وفاداری به برند , رابطه بین درگیری و وفاداری به برند , پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , مدیریت بازرگانی ,
    بازدید : 82 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی
    مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • کار تحقیقی بررسی تطبیقی اجاره اشخاص در قانون مدنی و قانون کار (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کار تحقیقی بررسی تحلیلی ماده ۱۰ قانون مدنی (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کار تحقیقی بررسی بیع متقابل نفتی در ایران و کشورهای بین الملل (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کار تحقیقی بررسی بیع عین مرهونه توسط راهن از منظر فقه و حقوق مدنی (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کار تحقیقی بررسی آثار فروش عین مرهونه در حقوق ایران (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کار تحقیقی بررسی امکان تبدیل موسسات غیر تجارتی به شرکتهای تجاری (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کار تحقیقی بررسی اوراق مشارکت از دیدگاه حقوقی ایران (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کار تحقیقی بررسی اماره تصرف «قاعده ید» و جایگاه آن در قانون مدنی ایران (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کارتحقیقی بررسی اقرار در امور کیفری و امور حقوقی در حقوق ایران (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کارتحقیقی بررسی اعراض در فقه امامیه و حقوق ایران (شنبه 10 شهریور 1397)
  • کارتحقیقی بررسی اعاده دادرسی در امور کیفری قانون آیین دادرسی کیفری جدید در حقوق ایران (جمعه 09 شهریور 1397)
  • کارتحقیقی بررسی اشتباه و تاثیر آن در عقد نکاح در حقوق ایران (جمعه 09 شهریور 1397)
  • کارتحقیقی بررسی اصل استقلال امضاءها و عدم توجه ایرادات در اسناد تجاری در حقوق ایران (جمعه 09 شهریور 1397)
  • کارتحقیقی بررسی ارکان و شرایط عقود عینی در حقوق ایران (جمعه 09 شهریور 1397)
  • کارتحقیقی بررسی اختلافات ایران و عربستان در یمن از دیدگاه حقوقی (جمعه 09 شهریور 1397)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3910
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2920
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 3,443
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 19,062
  • بازدید ماه : 77,315
  • بازدید سال : 433,417
  • بازدید کلی : 6,004,940
  • کدهای اختصاصی