close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
مبانی نظری وفاداري مشتريان ، انواع وفاداری
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقالات فنی مهندسی
  • پایان نامه های فناوری اطلاعات
  • پایان نامه های کامپیوتر
  • پایان نامه های مکانیک
  • پایان نامه های عمران
  • پایان نامه های صنایع
  • پایان نامه های برق
  • پایان نامه های مخابرات
  • پایان نامه های جوشکاری
  • پایان نامه های الکتروتکنیک
  • پایان نامه های گیاه پزشکی
  • پایان نامه های محیط زیست
  • پایان نامه های نفت
  • پایان نامه های مواد
  • پایان نامه های سازه
  • پایان نامه های شیمی
  • پایان نامه های معدن
  • پایان نامه های جوشکاری ترمیت
  • پایان نامه های متالوژی
  • پایان نامه های نساجی
  • پایان نامه های کشاورزی
  • پایان نامه های سرامیک
  • پایان نامه های الکترونیک
  • پایان نامه های ساخت تولید
  • پایان نامه های تاسیسات
  • پایان نامه های منابع طبیعی
  • پایان نامه های صنایع غذایی
  • پایان نامه های نقشه برداری
  • مهندسی شیلات
  • پاورپوینت های فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پاورپوینت کامپیوتر و IT
  • پایان نامه و مقالات علوم انسانی
  • پایان نامه های اقتصاد
  • پایان نامه های مدیریت
  • پایان نامه های حسابداری
  • پایان نامه های روانشناسی
  • پایان نامه های حقوق
  • پایان نامه های جغرافیا
  • پایان نامه های جهانگردی
  • پایان نامه های تربیت بدنی
  • پایان نامه های ادبیات فارسی
  • پایان نامه های علوم سیاسی
  • پایان نامه های علوم اجتماعی
  • پایان نامه های مدیریت صنعتی
  • پایان نامه های مدیریت روابط عمومی
  • پایان نامه های احکام و معارف اسلامی
  • پایان نامه های هنر
  • پایان نامه های گرافیک
  • پایان نامه های موسیقی
  • پایان نامه های صنایع دستی
  • پایان نامه بیمه
  • پایان نامه و مقالات علوم پایه
  • پایان نامه های فیزیک
  • پایان نامه های پزشکی
  • پایان نامه های دامپزشکی
  • پایان نامه های دندانپزشکی
  • پایان نامه های زمین شناسی
  • پایان نامه های زیست شناسی
  • گزارش کارآموزی و کارورزی
  • کارآموزی برق و الکترونیک
  • کارآموزی بهداشت
  • کارآموزی حسابداری
  • کارآموزی حقوق
  • کارآموزی شیمی
  • کارآموزی عمران
  • کارآموزی خودرو
  • کارآموزی محیط زیست
  • کارآموزی مدیریت
  • کارآموزی معماری
  • کارآموزی مکانیک
  • کارآموزی ساخت و تولید
  • کارآموزی نقشه کشی
  • جزوات رشته های دانشگاهی
  • جزوات و نمونه سوالات کامپیوتر و IT
  • جزوات مشترک دانشگاهی
  • جزوات روانشناسی
  • جزوات مکانیک
  • جزوات عمران
  • جزوات معماری
  • جزوات مدیریت
  • جزوات حسابداری
  • جزوات زمین شناسی
  • جزوات مخابرات
  • جزوات برق و الکترونیک
  • جزوات تاسیسات
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات رشته حقوق
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • فیلم های دانشگاهی
  • کامپیوتر
  • برق
  • عمران
  • زبان
  • مدیریت
  • ریاضی
  • فیزیک
  • موسیقی
  • پزشکی
  • شیمی
  • داروسازی
  • فلسفه
  • مکانیک
  • هوافضا
  • اقتصاد
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • تحلیل،شبیه سازی و ساخت آنتن میکرواستریپ بهینه شده با رولایه متامتریال و استفاده از الگوریتم بهینه (شنبه 15 اردیبهشت 1397)
  • مبانی مسؤلیت حقوقی پیش قرارداد در فقه امامیه، حقوق ایران با مطالعه تطبیقی حقوق انگلستان (پنجشنبه 06 اردیبهشت 1397)
  • مطالعه ی تطبیقی مفهوم بی احتیاطی و نقش آن در مسئولیت مدنی، در حقوق ایران، انگلیس و آمریکا (پنجشنبه 06 اردیبهشت 1397)
  • بررسی مشکلات زندانيان زن پس از آزادی از زندان (شنبه 25 فروردین 1397)
  • بررسی تأثير بازی های رايانه ای بر روی پرخاشگری كودكان از ديدگاه والدين (چهارشنبه 22 فروردین 1397)
  • بررسی تأثير آموزش حل مسئله بر ميزان حرمت خود نوجوانان دارای مشكلات رفتاری ارتباطی سنين 12 تا 13 ساله (چهارشنبه 22 فروردین 1397)
  • بررسی علل بزهکاری در نوجوانان دختر و پسر (دوشنبه 20 فروردین 1397)
  • ترجمه مقاله انگلیسی : چارچوبی برای انتقال مجموعه داده های رابطه ای به NoSQL (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • مبانی نظری خلاقیت (یکشنبه 15 بهمن 1396)
  • ترجمه مقاله انگلیسی : ارزیابی کاربرد پذیری تکنولوژی های وب معنایی (یکشنبه 15 بهمن 1396)

  • مبانی نظری وفاداري مشتريان، انواع وفاداری
    دارای 39 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.

    توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
    همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
    توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
    پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
    رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
    منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
    نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc



    بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

    وفاداري مشتريان
    بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتري بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزي، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتري و توجه به رضایت مندي و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتري. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتري جایگاه ویژه اي پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداري و مطالعه وفاداري به نام و نشان (مارك) و وفاداري مشتریان توسط افراد زیادي بسط و گسترش داده شده است. وفاداري، ذهنیت مثبتی را در اذهان شنونده ایجاد می کند. هرکسی از یک دوست خوب، همسر و یا همکار خوب توقع دارد که به او وفادار بماند. در اغلب موارد وفاداري از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه هر دو برنده باشند. در دنیاي رقابتی امروز خدمات ارائه شده از سوي شرکت هاي رقیب روزبه روز به یکدیگر شبیه تر می شوند. و دیگر به سختی می توان مشتري را با ارائه خدمتی کاملاً نو در بلندمدت شگفت زده کرد. زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوي رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند(جعفری¬نیا و همکاران،،1391،ص¬37).
    امروزه، شناخت و پيش بيني نيازهاي مشتريان براي بنگاه اقتصا دي جهت كسب مزيت رقابتي و بخش بند ي بازار ضرور ي است مشتري عامل كليدي و محوري در تقويت چابكي سازمان قلمداد مي شود و جهت گيري كليه اهداف، استراتژي ها و منابع حول محور جذب و نگهداري مشتري مي باشد حفظ و تقويت وفاداري مشتريان براي شركتهايي كه دغدغه حفظ و توسعه جايگاه رقابتي خويش¬را در بازار دارند، چالشي استراتژيك تلقي مي شود (سوتان و کلین،2013، ص¬212)
    2-2-1) تعاريف وفاداري مشتريان از ديدگاه مختلف
    تلاش براي تعريف وفاداري بيش از آنچه تصور شود مشكل است. مشكل اصلي تشخيص اين نكته است كه آيا وفاداري يك متغير رفتاري يا متغير مربوط به نگرش است (دافي،1998،ص 434) .
    وفاداري عبارتست از" وجود يك نوع نگرش مثبت به يك پديده مارك، (خدمت، مغازه يا فروشنده) و رفتار حمايتگرانه از آن" اما تعريف كاملتري از وفاداري نيز وجود دارد كه توسط اوليور (1999) مطرح شده است: " وفاداري به يك تعهد قوي براي خريد مجدد يك محصول يا خدمت برتر در آينده اطلاق مي شود به صورتي كه همان مارك يا محصول عليرغم تاثيرات و تلاش هاي بازاريابي بالقوه رقبا، خريداري گردد¬(لين وونگ،2006،ص30) .

     

    قيمت فايل ورد پروژه : 30000 تومان

     دانلود فایل ورد بلافاصله بعد از پرداخت هزینه

    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود پایان نامه به شما نشان داده می شود

    پشتیبانی سایت :        09010633413

     فایل مورد نظر خودتان را پیدا نکردید ؟ نگران نباشید . این صفحه را نبندید ! سایت ما حاوی حجم عظیمی از پایان نامه های دانشگاهی است. مطالب مشابه را هم ببینید. برای یافتن فایل مورد نظر کافیست از قسمت جستجو استفاده کنید. یا از منوی بالای سایت رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید و همه فایل های رشته خودتان را ببینید

     

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    درباره : پایان نامه و مقالات علوم انسانی , پایان نامه های مدیریت ,
    برچسب ها : مبانی نظری وفاداري مشتريان ، انواع وفاداری , دانلود مبانی نظری وفاداري مشتريان ، انواع وفاداری , دانلود رایگان مبانی نظری وفاداري مشتريان ، انواع وفاداری , مبانی نظری وفاداري مشتريان , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , دانلود فایل پیشینه تحقیق , فایل پیشینه تحقیق , دانلود رایگان فایل پیشینه تحقیق ,
    بازدید : 28 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 2184
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1,323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,342
  • بازدید ماه : 56,540
  • بازدید سال : 373,967
  • بازدید کلی : 955,440